Tématické články

Jednou z oblastí našeho podnikání jsou repase startérů a alternátorů. Před časem jsme se rozhodli z důvodů kapacitních a také cenových vyzkoušet továrně repasované celky od francouzské firmy Cevam. Tato firma zřídila v Polsku

servisní středisko pro střední Evropu a tím se stala dostupnější i pro český trh. Na repasovaných startérech a alternátorech od firmy Cevam se nám líbí nejen dílenské zpracování, balení v typizovaných krabicích, příznivé ceny, ale hlavně kvalita opravy.

O kvalitě svědčí hlavně velmi nízké procento reklamací a šestiměsíční záruka. Pokud se i přes důkladnou výstupní kontrolu ( součástí každého kusu je protokol o zkoušce ) vyskytne vada, měníme okamžitě reklamovaný kus za nový repas, případně po

posouzení vracíme peníze.

    Velmi často se  nás ptáte, kolik bude repase stát a jak bude trvat dlouho. Pro určení ceny a skladové dostupnosti nezbytně potřebujeme originální číslo vašeho celku. Pokud je číslo nečitelné nebo úplně chybí, můžete startér či alternátor nafotit, poslat

fotky e-mailem nebo Whatsappem a my se pokusíme určit originální číslo podle vzhledu, popřípadě podle parametrů vozu. Tam obvykle potřebujeme znát značku vozu, typ, obsah motoru a výkon motoru, rok výroby a velmi pomůže kód motoru. Pokud se

nám podaří identifikovat kus zhruba do 16:00 hodin a repasovaný celek je skladem v centrálním skladu, druhý pracovní den máme repas u nás na prodejně.

 

Olověný startovací akumulátor se od doby svého vynalezení změnil ve vysoce sofistikovaný výrobek. Technologie se od dob pana Gastona Plantého, vynálezce olověného akumulátoru ( rok 1859)  změnila k nepoznání.  Důležitým prvkem při výrobě akumulátoru se stala technická kontrola. Při naší návštěvě akumulátorky v České Lípě ( Johnson Controls - výroba akumulátorů VARTA) jsme měli možnost na vlastní oči vidět jednotlivá kontrolní pracoviště. Začátek je v kontrole vstupních materiálů, kontrolují se  olověné  mřížky, následuje kontrola kvality naplnění činnou hmotou. Zajímavá je kontrola kvality bodového sváru při svařování propojek článků. Z hotové nenaplněné baterie se vyřízne samotný bodový svár a měří se pevnost sváru. Zásadní je kontrola hotového. naplněného a nabitého akumulátoru. Jedná se o několikavteřinové zatížení akumulátoru vysokým proudem ( řádově stovky Ampér), při současném měření poklesu napětí.


Společnost Trojan Battery Company byla založena v roce 1925 a je předním světovým výrobcem vysoce cyklicky odolných baterií. Za více než 90 let zkušeností s výrobou zaplavených vysoce cyklicky odolných baterií až po AGM vysoce cyklicky odolných baterií a gelových baterií se stal Trojan předním světovým výrobcem těchto baterií.

S vynálezem trakční baterie pro golfové vozidlo Autoette v roce 1952 Trojan propagoval vývoj technologií vysoce cyklicky odolných baterií pro golfový průmysl, zasloužil se tím o úspěšné zavedení elektromobility do hry golfu.  Společnost Trojan se tím stala předním světovým výrobcem , dnes převládá na globálních trzích s vysoce cyklicky odolnými bateriemi, které pokrývají aplikace pro golfová a užitková vozidla, obnovitelnou energii, dopravu, podlahové stroje, letecké pracovní plošiny,

Strana 1 z 3

Nejnovější článek

Repasované celky Cevam

Jednou z oblastí našeho podnikání jsou repase startérů a alternátorů. Před časem jsme se rozhodli z důvodů kapacitních a také cenových vyzkoušet továrně repasované celky od francouzské firmy Cevam. Tato firma zřídila v Polsku

servisní středisko pro střední Evropu a tím se stala dostupnější i pro český trh. Na repasovaných startérech a alternátorech od firmy Cevam se nám líbí nejen dílenské zpracování, balení v typizovaných krabicích, příznivé ceny, ale hlavně kvalita opravy.

O kvalitě svědčí hlavně velmi nízké procento reklamací a šestiměsíční záruka. Pokud se i přes důkladnou výstupní kontrolu ( součástí každého kusu je protokol o zkoušce ) vyskytne vada, měníme okamžitě reklamovaný kus za nový repas, případně po

posouzení vracíme peníze.

    Velmi často se  nás ptáte, kolik bude repase stát a jak bude trvat dlouho. Pro určení ceny a skladové dostupnosti nezbytně potřebujeme originální číslo vašeho celku. Pokud je číslo nečitelné nebo úplně chybí, můžete startér či alternátor nafotit, poslat

fotky e-mailem nebo Whatsappem a my se pokusíme určit originální číslo podle vzhledu, popřípadě podle parametrů vozu. Tam obvykle potřebujeme znát značku vozu, typ, obsah motoru a výkon motoru, rok výroby a velmi pomůže kód motoru. Pokud se

nám podaří identifikovat kus zhruba do 16:00 hodin a repasovaný celek je skladem v centrálním skladu, druhý pracovní den máme repas u nás na prodejně.

 

JSME NA FACEBOOKU